Séria Rád temnoty od P. Gregoryovej - Kacír a bosorka a Deti búrky. Naozaj pekné knižky.
Potom mám Sériu Zavrhnutý od B. Fitzpatrickovej - Zavrhnutý, Crescendo a Ticho - Chýba my finále :( Som nerozhodná a keď prídem do kníhkupectva jednoducho chcem pomaly každú druhu knihu... A potom neviem ktorú skôr.
No a konečne máme super sériu Paranormálni od K. Whiteovej - Zlodejka duší, Raz a navždy a Nikto nie je bez viny. No a pre mňa takmer až nezaujímavú sériu Krídla od A. Pokeovej - Krídla, Kúzla, Ilúzie a Ideály.
Potom mám Sériu Zavrhnutý od B. Fitzpatrickovej - Zavrhnutý, Crescendo a Ticho - Chýba my finále :( Som nerozhodná a keď prídem do kníhkupectva jednoducho chcem pomaly každú druhu knihu... A potom neviem ktorú skôr.
No a konečne máme super sériu Paranormálni od K. Whiteovej - Zlodejka duší, Raz a navždy a Nikto nie je bez viny. No a pre mňa takmer až nezaujímavú sériu Krídla od A. Pokeovej - Krídla, Kúzla, Ilúzie a Ideály.
Ahojte, rozhodla som sa Vám ukázať moju knižnicu. Ako si isto všimnete knihy mám zoradené tak, že na vrchnej poličke mám knihy s rozmerom 150 x 230 mm. Potom mám knihy s rozmerom 130 x 210 mm. Potom mám knihy ktoré som priznám sa naskladala tak ako sa my páčili, sú to zväčša knihy ktoré sú v iných veľkostiach ako predošlé dve poličky, alebo sú v mäkkom obale, či súčasťou väčšej série. To platí aj pre štvrtú poličku. Ďalej mám už len veci zo školy, tlačiareň, knihy do školy a úplne na spodku mám košíky s kozmetikou. :D
Pokračujem knihami Vykúpenie, Vášeň, Súženie a Pád všetky z kolekcie Padlí anjeli od Lauren Kateovej. Tieto knihy sú za sebou pre to, že sú to kompletné série z tejto veľkosti kníh ktoré mám. Moja najobľúbenejšia séria z nich je však séria Padlí anjeli, kto ju čítal určite vie prečo. :D
Angelopolis a Angelológia z trilógie Angelológia od D. Trussoniovej - odporúčam každému prečítať sú to naozaj super knihy, aspoň ja som si ich vychutnala :D
Angelopolis a Angelológia z trilógie Angelológia od D. Trussoniovej - odporúčam každému prečítať sú to naozaj super knihy, aspoň ja som si ich vychutnala :D
Pokračujeme.
Ak ste si všimli mám rada aj historické knihy - nie len romány. A tú mám pár kníh takého žánru.
Svet Habsburgovcov je schválne hore nohami, ešte som ho totiž neprečítala, tak aby som to mala na pamäti. Prečítané mám Habsburkové a jejich profese, Moc a šťastie, Deti Márie Terézie, Ženy v lesku ľalií a Cárovražda. Autorov Vám nenapíšem bo niektoré sú ozaj krkolomné a nájdete ich na Martinuse po názve bez problémov. Pardón :D
Selekcia od K.Cassovej - už aby boli aj zvyšné dve knihy- naozaj sa na ne teším.
Hríchy rodu Borgiu od S. Bowerovej - darček od brata a úplne super kniha. Vznik habsburské monarchie od R. J. W. Evans - kúpila som ju na školské účeli ale je to zaujímavá kniha - oplatí sa. Dan Brown a jeho Inferno. To hádam komentovať netreba :D
Ak ste si všimli mám rada aj historické knihy - nie len romány. A tú mám pár kníh takého žánru.
Svet Habsburgovcov je schválne hore nohami, ešte som ho totiž neprečítala, tak aby som to mala na pamäti. Prečítané mám Habsburkové a jejich profese, Moc a šťastie, Deti Márie Terézie, Ženy v lesku ľalií a Cárovražda. Autorov Vám nenapíšem bo niektoré sú ozaj krkolomné a nájdete ich na Martinuse po názve bez problémov. Pardón :D
Selekcia od K.Cassovej - už aby boli aj zvyšné dve knihy- naozaj sa na ne teším.
Hríchy rodu Borgiu od S. Bowerovej - darček od brata a úplne super kniha. Vznik habsburské monarchie od R. J. W. Evans - kúpila som ju na školské účeli ale je to zaujímavá kniha - oplatí sa. Dan Brown a jeho Inferno. To hádam komentovať netreba :D
Pokračujeme o poličku nižšie :D
Ako prvá je série Pekelné stroje od C. Clare - Mechanická princezná, Mechanický princ a Mechanický anjel. - Práve som ich dočítala a nemohla som ich pustiť z ruky.
Nasledujú prvé štyri dieli Upírskej akadémie od R. Mead - Krvavý sľub, Tieňom pobozkaná, Mrazivý bozk a Upírska akadémia.
Séria S.p.o.l.o.k. od L.Marie Adeline - Novinky.
Ako prvá je série Pekelné stroje od C. Clare - Mechanická princezná, Mechanický princ a Mechanický anjel. - Práve som ich dočítala a nemohla som ich pustiť z ruky.
Nasledujú prvé štyri dieli Upírskej akadémie od R. Mead - Krvavý sľub, Tieňom pobozkaná, Mrazivý bozk a Upírska akadémia.
Séria S.p.o.l.o.k. od L.Marie Adeline - Novinky.
Tak začnem pekne z vrchu.
V prvom rada mám kolekciu Nočný tieň od A. Cremerovej - Krvavá ruža, Prekliatie vlkov a Nočný tieň.
Ďalej mám sériu Záblesk od A. Adornettovej - Zore, Záhrobie a Záblesk. Nasleduje Radšej vždy a Radšej nikdy od J.A.Redmerskej. Posledná kniha na fotke sú Zamilovaní anjeli zo série Padlí anjeli od Lauren Kateovej.
V prvom rada mám kolekciu Nočný tieň od A. Cremerovej - Krvavá ruža, Prekliatie vlkov a Nočný tieň.
Ďalej mám sériu Záblesk od A. Adornettovej - Zore, Záhrobie a Záblesk. Nasleduje Radšej vždy a Radšej nikdy od J.A.Redmerskej. Posledná kniha na fotke sú Zamilovaní anjeli zo série Padlí anjeli od Lauren Kateovej.
Och ... ďalšia súper séria, ktorá sa my neskutočne páčila je od F. Paulovej séria Temné vody - Jed a Belladonna už sa neviem dočkať kedy bude tretí diel. Potom mám Dcéra dymu a kostí a Dni krvi a trblietavých hviezd od L. Taylorovej zo série Dcéra dymu a kostí ... už nech je aj u nás tretí diel. No a nakoniec mám prvé dva dieli zo série Pád anjelov od J.R. Wardovej - Žiadostivosť a Chamtivosť. Budúci mesiac mám v pláne si kúpiť aj Hnev a Závisť. Teším sa.
Nedá my nespomenúť, že takmer všetky knihy sú z vydavateľstva Ikar. :D Až na Temné vody, ktoré sú z Egmontu.
Nedá my nespomenúť, že takmer všetky knihy sú z vydavateľstva Ikar. :D Až na Temné vody, ktoré sú z Egmontu.
Potom mám Emma od J. Austenovej.
Nevidím, Nepočujem, Milujem od I. Kučerovej.
Apokalypsa od M. Giordano.
Čierna labuť vzlieta od L. Carroll a možno tento rok sa dostanem aj k druhému dielu. Mohla by som. :D
Upírske denníky. Mám iba prvých 8 kníh a naozaj neviem..... Možno dám ešte šancu dvom dielom a potom uvidím.
Nevidím, Nepočujem, Milujem od I. Kučerovej.
Apokalypsa od M. Giordano.
Čierna labuť vzlieta od L. Carroll a možno tento rok sa dostanem aj k druhému dielu. Mohla by som. :D
Upírske denníky. Mám iba prvých 8 kníh a naozaj neviem..... Možno dám ešte šancu dvom dielom a potom uvidím.
Lásky vojnového zajatca od J. Valiska.
Sekundu pred zbláznením od Baričáka.
Sériu Škola noci od P.C. Castovej - prvých 7 kníh - Označená, Zradená, Vyvolená, Neskrotná, Prenasledovaná, Pokúšaná a Vyhorená - Ostatné knihy si dokúpim keď konečne séria skončí.
Inkarceron od C. Fisherovej.
Denník nočného motýľa od R. Klienovej.
Klamy lásky od A. Parksovej.
Proroctvo sestier od M. Zinkove.
Poznala som lásku od C. Ericksonovej.
Tajomstvo tvojho rodu od M. E. Hajdukovej - milujem tú knihu.
Tudorovci od P. Jonesovej a Picha a predsudok a zombiovia od J. Austenovej a S- Graham - Smith.
Sekundu pred zbláznením od Baričáka.
Sériu Škola noci od P.C. Castovej - prvých 7 kníh - Označená, Zradená, Vyvolená, Neskrotná, Prenasledovaná, Pokúšaná a Vyhorená - Ostatné knihy si dokúpim keď konečne séria skončí.
Inkarceron od C. Fisherovej.
Denník nočného motýľa od R. Klienovej.
Klamy lásky od A. Parksovej.
Proroctvo sestier od M. Zinkove.
Poznala som lásku od C. Ericksonovej.
Tajomstvo tvojho rodu od M. E. Hajdukovej - milujem tú knihu.
Tudorovci od P. Jonesovej a Picha a predsudok a zombiovia od J. Austenovej a S- Graham - Smith.
Stalo sa to v Paríži od M. Hopkinsonovej - jednoducho som ju musela mať a neľutujem :D
Meno hviezdy od M. Johnsonovej.
Príbehy z kabelky a Evitovky - Horúco, miláčik od I. Lackovej., Okno do duše od A. Boldišovej., Všetky moje tváre (perfektná.:D) od M. E. Hajdukovej., Vinné mušky od I. Lackovej., Zlodeji bozkov od M. Monošovej - tiež dobrá kniha., Za tie prachy to stálo od S. Koscelánskej.
Poviedky o nevere - kolektív autorov.
P. Dušek a Slečna s výsledkami.
Svet masiek od D. Halákovéj. a Príliš osobná známosť od E. Urbaníkovéj.
Hriechy mocných od E.A. Šrankovéj.
Všetko, čo chcem - kolektív autorov.
Nenávidím, milujem od Z. Bilavskéj.
Stará som už bola od M. Macháčkovej.
Dracula od B. Stoker aThe legent of Sleepy Hollow and the others stories Od W. Irving.
Meno hviezdy od M. Johnsonovej.
Príbehy z kabelky a Evitovky - Horúco, miláčik od I. Lackovej., Okno do duše od A. Boldišovej., Všetky moje tváre (perfektná.:D) od M. E. Hajdukovej., Vinné mušky od I. Lackovej., Zlodeji bozkov od M. Monošovej - tiež dobrá kniha., Za tie prachy to stálo od S. Koscelánskej.
Poviedky o nevere - kolektív autorov.
P. Dušek a Slečna s výsledkami.
Svet masiek od D. Halákovéj. a Príliš osobná známosť od E. Urbaníkovéj.
Hriechy mocných od E.A. Šrankovéj.
Všetko, čo chcem - kolektív autorov.
Nenávidím, milujem od Z. Bilavskéj.
Stará som už bola od M. Macháčkovej.
Dracula od B. Stoker aThe legent of Sleepy Hollow and the others stories Od W. Irving.
Potom mám už len veci do školy a úložný priestor :D Ja dúfam, že sa Vám moja malá knižnica páči :D